Trīs vingrinājumi garīgajam stiprumam

Pixabay
Trīs vingrinājumi garīgajam stiprumam

Daudzi neiedomājās, ka prātu un it īpaši garīgo spēku var trenēt gluži kā ķermeni. Tāpat kā ar fiziskajiem treniņiem, tas jādara regulāri un neatlaidīgi. Problēmas cilvēka dzīvē būs vienmēr un nekur nepazudīs, tāpēc ir vērtīgi spēt ar tām tikt galā vienkāršāk, ko var panākt padarot sevi garīgi stiprāku. Iekšējais spēks ir nepieciešams ne tikai, lai kopumā tiktu galā ar šķēršļiem, bet arī spētu izbaudīt dzīvi. Turpinājumā apskatīsim trīs vienkāršus paņēmienus kā padarīt sevi garīgi stiprāku, neieguldot daudz laika. 

Atrodiet trīs lietas par kurām Jūs esat pateicīgi

Pētījumi atklāj, ka pateicība par to kas Jums ir paaugstina labsajūtu un samazina depresiju. Tātad ir vērts censties vienmēr saskatīt pozitīvo. Centieties katru dienu padomāt vismaz par trīs lietām par kurām esat pateicīgi, ka tās Jums ir. Varat to darīt arī pirms gulētiešanas, piekopt to kā rituālu. Pēc kāda laika tas kļūs par ieradumu un Jūs skatīsieties uz lietām pozitīvāk.

Trenējieties atrasties tagadnē

Mūs bieži okupē domas, mēs mēdzam pazust pagātnē, gremdējoties atmiņās vai uztraucoties par kaut ko. Gadās arī nepamanīt, kas mums notiek apkārt. Ja cenšamies koncentrēties uz tagadni, uz to kas notiek pašreiz, tas paaugstina mūsu labklājību. Vienkāršs veids kā koncentrēties uz tagadējo brīdi ir paskatīties apkārt pavērot, kas notiek Jums apkārt, dzirdēt apkārtējās skaņas. Tas Jums palīdzēs arī izbaudīt brīdi.

Uzvedieties tā kā Jūsu ideālā cilvēka prototips

Mēs visi domājam par savu ideālo versiju, kādi mēs vēlētos būt. Šajā gadījumā ir tikai divas iespējas: gaidīt, kad viss notiks pats no sevis vai darīt kaut ko jau šodien. Ja mainīsiet savu uzvedību, Jūsu emocijas un domas pielāgosies. 

Mentālais spēks ir treniņa jautājums. Katru dienu ir iespēja trenēt un attīstīt savu garīgo muskuli.